Vyhlasujem, že som sa oboznámil so zásadami spracovania osobných údajov.
Nemáte účet?
Jazyk
Čeština
Slovenčina
English
Deutsch
Mena
Česká koruna (CZK)
Euro (EUR)
Americký dolár (USD)
Krajina
Slovensko
Vybrať inú krajinu
info@glamot.sk +421 2/330 579 52
Platba
Dostupné spôsoby platby sú závislé na voľbe spôsobu dopravy.
Platba Cena
Bankový prevod (zálohová faktúra) 0 €
Dobierka 1,13 €
Hotově v predajni 0 €
Platobnou kartou vo výdajni 0 €
Platobná karta online 0 €
Doprava
Doprava pre krajinu: Slovensko
Doprava Cena Doprava zadarmo od
GLS 3,57 € 73,33 €
Pošta - obchodný balík do zahraničnej Od 13,45 €
Osobný odber - Uherské Hradiště 0,00 €
Zásielkovňa 2,26 € 57,81 €
Česká pošta - express EMS Od 12,58 €
EUR
Jazyk
Čeština
Slovenčina
English
Deutsch
Mena
Česká koruna (CZK)
Euro (EUR)
Americký dolár (USD)
Krajina
Slovensko
Vybrať inú krajinu
0 ks
0 €
Zobraziť kategórie

Zdravé a silné vlasy

3.12.2014

O vlasy sa staráme celý rok, ale práve o Vianociach je vhodná doba, kedy si môžeme povedať aj niečo o našej životospráve. Možno tomu nebudete veriť, ale aj náš jedálniček ovplyvňuje kvalitu vlasov.


Tým Vám nenaznačuje, že o Vianociach máte držať pôst a jesť len zeleninu, ale premýšľajte o tom, čo jete. To, čo zjeme alebo vypijeme, sa totiž vždy nejako prejaví na našom zdravotnom stave.


V zimnom období je ťažké zohnať či vypestovať kvalitné, ale naozaj kvalitné, ovocie a zeleninu. Tým pádom prichádzame aj o drahocenné vitamíny, ktorým je napríklad vitamín E, ktorý je hojne zastúpený v černiciach a avokáde. Nahradiť tento zdroj môžeme kvalitným celozrnným pečivom, alebo ešte lepšie, obilnými klíčkami. Tento vitamín má veľký vplyv na regeneráciu vlasov.


Rovnako tak dôležitý je aj vitamín B (riboflavín), ktorý zabraňuje nadmernému výskytu mazu pri vlasovej pokožky. Nájsť ho môžeme spoľahlivo v hubách. A v zime sa zásobte sójou, ktorá je podstatným zdrojom riboflavínu.


Nejde ale len o vitamíny, ale aj o minerály. Jablká, citróny, jahody, kaleráby či hlávková šaláty sú zdrojom zinku či vápnika. Bez týchto blahodárnych minerálnych látok môže dochádzať až k padaniu vlasov. Ale žiadny strach! Ľahko ich môžete získať napríklad z rýb, orechov alebo i sóje.




Zaujal Vás článok? Zdieľajte ho so svojimi priateľmi.

Táto stránka využíva v rámci poskytovania služieb cookies. Pokračovaním v návšteve stránky súhlasíte s ich používaním. Viac informácií vrátane informácií o ich odstránení a vypnutí nájdete tu .