Koncepcia e-shopu
Aplikácia e-shopu je vytvorená tak, aby bola čo najviac intuitívna, tzn. aby zákazník nemusel nad jednotlivými krokmi pri vytváraní objednávky dlho premýšľať a všetky informácie videl na stránkach ihneď. Ak by ste aj tak mali s niektorými krokmi problém, kontaktujte nás, prosím.
Všeobecný postup pre vytvorenie objednávky
- Najskôr je nutné si zvoliť lokalizačné údaje(v pravom hornom rohu). Zvolíte jazyk, v ktorom chcete komunikovať a zobrazovať stránky. Ďalej krajinu, do ktorej chcete doručiť tovar, a menu, v ktorej chcete nakupovať.
- Zvoľte rovno produkt, o ktorý máte záujem, alebo najskôr kategóriu produktov a následne konkrétny výrobok.
- Na stránke s konkrétnym produktom zvoľte verziu (variant) produktu a stlačte tlačidlo pre pridanie produktu do košíka. V prípade, že sa tlačidlo nezobrazuje, nie je možné produkt zakúpiť.
- V pravom hornom rohu stránky môžete vidieť počet produktov, ktoré sú pridané do košíka a zároveň celkovú sumu.
- Môžete vyberať ďalšie produkty rovnakým spôsobom.
- Ak chcete vytvoriť objevnáku kliknite v pravom hornom rohu na ikonku nákupného košíka.
- V nákupnom košíku vidíte krajinu dodania a menu. Výber krajiny dodania a meny ovplyvňujú dostupné spôsoby dopravy a platby.
- Zvoľte spôsob dopravy, na základe tejto voľby sa zobrazia dostupné spôsoby platby. Zvoľte tiež spôsob platby.
- Skontrolujte celkovú hodnotu objednávky, ktorá sa Vám zobrazí vedľa tlačidla "Ďalší krok".
- Kliknite na tlačidlo "Ďalší krok".
- Pokračujte vyplnením dodacie adresy a fakturačné adresy. Vyplňte príslušné políčka, ktoré sú povinné.
- Vykonajte ďalšie voľby, akou je napr. voľba darčekov k objednávke. Prípadne doplňte poznámku.
- Kliknutím tlačidla "Odoslať objednávku" odošlete požiadavku na vytvorenie objednávky. O výsledku vytvorení objednávky ste informovaný zobrazením hlášky.
- V prípade online platby kartou pokračujete vyplnením príslušných údajov.
- To je všetko, už sa môžete len tešiť na tovar. Ďakujeme, že u nás nakupujete;-).
Často kladené dotazy
Je možné dodať tovar v presne uvedenom čase?
Presný čas doručenia nie sme schopní ovplyvniť, závisí na dohode medzi adresátom a dopravcom. Pre dohodnutie času je vhodné kontaktovať príslušnú prepravnú spoločnosť.
Je možné dodať tovar do jedného a fakturovať do iného štátu?
Z dôvodu colných a daňových predpisov neumožňujeme fakturovať a dodávať do iných krajín. Krajiny pre fakturáciu a dodanie sa musí zhodovať.
Môžem zrušiť objednávku?
Objednávku môžete zrušiť najneskôr v deň predchádzajúci deň odoslania objednávky, za predpokladu, že proces spracovania objednávky nezačal. Tj. objednávka NIE JE v stave expedícia alebo vybavené.
Kedy mi vrátite peniaze na kreditnú kartu pri zrušenie alebo zníženie hodnoty objednávky?
Pokiaľ u nás platíte kreditnou kartou cez internet, tak platba je v čase uskutočnenia objednávky len zarezervovaná. Platbu si na náš účet pričítame až v okamihu odoslania objednávky. Ak teda objednávku zrušíte alebo znížite jej hodnotu pred odoslaním, potom tieto peniaze nikdy nedorazí na náš účet, stále sú u Vašej banky. Záleží na rýchlosti Vašej banky, kedy je ako disponibilné na Vašom účte zobrazí.
Bola moja platba bankovým prevodom už pripísaná na váš účet?
Toto môžete zistiť v detaile svojej objednávky. Odkaz na neho nájdete v maile o potvrdení objednávky. Ak sme platbu pripísali, potom tu nájdete presné dátum prijatia platby.
Musím uvádzať svoje telefónne číslo?
Telefónne číslo, ktoré uvádzame pri vytváraní objednávky, využívame len na tieto účely:
- V niektorých prípadoch kontaktujeme zákazníka telefonicky ohľadom nedostupnosti alebo upresnenie tovaru, tak aby to urýchlilo proces doručenie objednávky.
- Telefónne číslo odovzdávame doručovacej službe pre priamy kontakt medzi doručovacou službou a adresátom.
Ako rýchlo bude objednávka odoslaná?
Proces expedície závisí na skladovej dostupnosti tovaru. Ak všetky položky z objednávky sú skladom a zároveň nie je potrebné čakať na pripísanie platby na bankový účet (teda ak využijete možnosti online platby - napr. platba on-line kartou, alebo platby na dobierku), potom tovar expedujeme spravidla do 24 hodín v pracovné dni po prijatí objednávky. V prípade, že je u objednávky je poznámka, potom môže dôjsť k oneskoreniu pri vybavovaní objednávky, pretože spracovanie objednávky čaká na vybavenie poznámky.
Ak na tovar ponáhľate, vyberajte teda:
- platbu online
- skladový tovar
Tovar, ktorý nie je skladom, objednávame z pravidla u výrobcu/dodávateľa.
Je registrácia povinná?
Registrácia nie je povinná, môžete vytvoriť objednávku bez nej. V prípade platby dobierkou registráciu vyžadujeme. V priebehu registrácie zákazník vypĺňa len najnutnejšie údaje.
Neviem svoje heslo, čo mám robiť?
V prihlasovacom menu stačí kliknúť na príslušný odkaz, kde vyplníte krátky formulár. Na e-mail Vám potom pošleme odkaz pre nastavenie nového hesla.
Poskytnete nám zľavu na tovar?
V prípade, že chcete objednať tovar v obrovskom množstve, predovšetkým vo veľkom množstve od jednej položky, kontaktujte nás , prosím.
Zaoberáte sa tiež veľkoobchodom?
Áno, viac informácií nájdete tu.
Aká je otváracia doba vo výdajni?
K dispozícii sme obvykle každý pracovný deň, presnú otváraciu dobu nájdete na kontaktnej stránke .
Doplňujúce informácie k tabuľke variantov (verzií) u produktu
V tabuľke verzií v detaile produktu uvádzame doplňujúce informácie týkajúce sa dostupnosti a dopravy.
Dostupnosť:
- skladom - verzia produktu je skladom, expedujeme spravidla do 24 hodín
- do .... dní - verzia produktu nie je skladom, bude dostupná u nás na sklade obvykle do počtu pracovných dní uvedeného u verzie
- od .... (dátum) - verzia je dostupná od určitého dátumu oznámeného výrobcom/dodávateľom
- vypredané - daná verzia produktu už nie je koupitelná, výhľadovo ani nebude
- na dotaz - krátkodobo vypredaná, dostupnosť Vám radi oznámime na dotaz
Príznaky u produktov/verzií znamenajú:
- novinka - produkt/verzia bol nedávno publikovaný
- akcia - produkt/verzia je zľavnený oproti našej katalógovej cene
- set - produkt, ktorého cena sa Vám zlacnie, ak ho zakúpite spolu s ostatnými uvedenými produktmi