Nemáte účet?
Jazyk
Čeština
Slovenčina
English
Deutsch
Mena
Česká koruna (CZK)
Euro (EUR)
Americký dolár (USD)
Krajina
Slovensko
Vybrať inú krajinu
info@glamot.sk
Telefón teraz offline
Telefón: +421 2/330 579 52
Teraz sme offline
Sme vám k dispozícii v české pracovné dni 8:00 - 16:30 (SEČ/SELČ)
Platba
Dostupné spôsoby platby sú závislé na voľbe spôsobu dopravy.
Platba Cena
Bankový prevod (zálohová faktúra) 0 €
Dobierka 1,12 €
Hotově v predajni alebo v sklade 0 €
Platobnou kartou vo výdajni 0 €
Platobná karta online 0 €
Doprava
Doprava pre krajinu: Slovensko
Doprava Cena Doprava zadarmo od
GLS 3,34 € 76,42 €
Pošta - obchodný balík do zahraničnej Od 12,71 €
Osobný odber - Uherské Hradiště 0,00 €
Zásielkovňa 3,03 € 72,58 €
Česká pošta - express EMS Od 11,21 €
EUR
Jazyk
Čeština
Slovenčina
English
Deutsch
Mena
Česká koruna (CZK)
Euro (EUR)
Americký dolár (USD)
Krajina
Slovensko
Vybrať inú krajinu
0 ks
0 €
Zobraziť kategórie

Koncepcia e-shopu

Aplikácia e-shopu je vytvorená tak, aby bola čo najviac intuitívna, tzn. aby zákazník nemusel nad jednotlivými krokmi pri vytváraní objednávky dlho premýšľať a všetky informácie videl na stránkach ihneď. Ak by ste aj tak mali s niektorými krokmi problém, kontaktujte nás, prosím.


Všeobecný postup pre vytvorenie objednávky

  1. Najskôr je nutné si zvoliť lokalizačné údaje(v pravom hornom rohu). Zvolíte jazyk, v ktorom chcete komunikovať a zobrazovať stránky. Ďalej krajinu, do ktorej chcete doručiť tovar, a menu, v ktorej chcete nakupovať.
  2. Zvoľte rovno produkt, o ktorý máte záujem, alebo najskôr kategóriu produktov a následne konkrétny výrobok.
  3. Na stránke s konkrétnym produktom zvoľte verziu (variant) produktu a stlačte tlačidlo pre pridanie produktu do košíka. V prípade, že sa tlačidlo nezobrazuje, nie je možné produkt zakúpiť.
  4. V pravom hornom rohu stránky môžete vidieť počet produktov, ktoré sú pridané do košíka a zároveň celkovú sumu.
  5. Môžete vyberať ďalšie produkty rovnakým spôsobom.
  6. Ak chcete vytvoriť objevnáku kliknite v pravom hornom rohu na ikonku nákupného košíka.
  7. V nákupnom košíku vidíte krajinu dodania a menu. Výber krajiny dodania a meny ovplyvňujú dostupné spôsoby dopravy a platby.
  8. Zvoľte spôsob dopravy, na základe tejto voľby sa zobrazia dostupné spôsoby platby. Zvoľte tiež spôsob platby.
  9. Skontrolujte celkovú hodnotu objednávky, ktorá sa Vám zobrazí vedľa tlačidla "Ďalší krok".
  10. Kliknite na tlačidlo "Ďalší krok".
  11. Pokračujte vyplnením dodacie adresy a fakturačné adresy. Vyplňte príslušné políčka, ktoré sú povinné.
  12. Vykonajte ďalšie voľby, akou je napr. voľba darčekov k objednávke. Prípadne doplňte poznámku.
  13. Kliknutím tlačidla "Odoslať objednávku" odošlete požiadavku na vytvorenie objednávky. O výsledku vytvorení objednávky ste informovaný zobrazením hlášky.
  14. V prípade online platby kartou pokračujete vyplnením príslušných údajov.
  15. To je všetko, už sa môžete len tešiť na tovar. Ďakujeme, že u nás nakupujete;-).

Často kladené dotazy

Je možné dodať tovar v presne uvedenom čase?

Presný čas doručenia nie sme schopní ovplyvniť, závisí na dohode medzi adresátom a dopravcom. Pre dohodnutie času je vhodné kontaktovať príslušnú prepravnú spoločnosť.

Je možné dodať tovar do jedného a fakturovať do iného štátu?

Z dôvodu colných a daňových predpisov neumožňujeme fakturovať a dodávať do iných krajín. Krajiny pre fakturáciu a dodanie sa musí zhodovať.

Môžem zrušiť objednávku?

Objednávku môžete zrušiť najneskôr v deň predchádzajúci deň odoslania objednávky, za predpokladu, že proces spracovania objednávky nezačal. Tj. objednávka NIE JE v stave expedícia alebo vybavené.

Kedy mi vrátite peniaze na kreditnú kartu pri zrušenie alebo zníženie hodnoty objednávky?

Pokiaľ u nás platíte kreditnou kartou cez internet, tak platba je v čase uskutočnenia objednávky len zarezervovaná. Platbu si na náš účet pričítame až v okamihu odoslania objednávky. Ak teda objednávku zrušíte alebo znížite jej hodnotu pred odoslaním, potom tieto peniaze nikdy nedorazí na náš účet, stále sú u Vašej banky. Záleží na rýchlosti Vašej banky, kedy je ako disponibilné na Vašom účte zobrazí.

Bola moja platba bankovým prevodom už pripísaná na váš účet?

Toto môžete zistiť v detaile svojej objednávky. Odkaz na neho nájdete v maile o potvrdení objednávky. Ak sme platbu pripísali, potom tu nájdete presné dátum prijatia platby.

Musím uvádzať svoje telefónne číslo?

Telefónne číslo, ktoré uvádzame pri vytváraní objednávky, využívame len na tieto účely:

  1. V niektorých prípadoch kontaktujeme zákazníka telefonicky ohľadom nedostupnosti alebo upresnenie tovaru, tak aby to urýchlilo proces doručenie objednávky.
  2. Telefónne číslo odovzdávame doručovacej službe pre priamy kontakt medzi doručovacou službou a adresátom.

Ako rýchlo bude objednávka odoslaná?

Proces expedície závisí na skladovej dostupnosti tovaru. Ak všetky položky z objednávky sú skladom a zároveň nie je potrebné čakať na pripísanie platby na bankový účet (teda ak využijete možnosti online platby - napr. platba on-line kartou, alebo platby na dobierku), potom tovar expedujeme spravidla do 24 hodín v pracovné dni po prijatí objednávky. V prípade, že je u objednávky je poznámka, potom môže dôjsť k oneskoreniu pri vybavovaní objednávky, pretože spracovanie objednávky čaká na vybavenie poznámky.

Ak na tovar ponáhľate, vyberajte teda:

  • platbu online
  • skladový tovar

Tovar, ktorý nie je skladom, objednávame z pravidla u výrobcu/dodávateľa.

Je registrácia povinná?

Registrácia nie je povinná, môžete vytvoriť objednávku bez nej. V prípade platby dobierkou registráciu vyžadujeme. V priebehu registrácie zákazník vypĺňa len najnutnejšie údaje.

Neviem svoje heslo, čo mám robiť?

V prihlasovacom menu stačí kliknúť na príslušný odkaz, kde vyplníte krátky formulár. Na e-mail Vám potom pošleme odkaz pre nastavenie nového hesla.

Poskytnete nám zľavu na tovar?

V prípade, že chcete objednať tovar v obrovskom množstve, predovšetkým vo veľkom množstve od jednej položky, kontaktujte nás , prosím.

Zaoberáte sa tiež veľkoobchodom?

Áno, viac informácií nájdete tu.

Aká je otváracia doba vo výdajni?

K dispozícii sme obvykle každý pracovný deň, presnú otváraciu dobu nájdete na kontaktnej stránke .

Doplňujúce informácie k tabuľke variantov (verzií) u produktu

V tabuľke verzií v detaile produktu uvádzame doplňujúce informácie týkajúce sa dostupnosti a dopravy.

Dostupnosť:

  • skladom - verzia produktu je skladom, expedujeme spravidla do 24 hodín
  • do .... dní - verzia produktu nie je skladom, bude dostupná u nás na sklade obvykle do počtu pracovných dní uvedeného u verzie
  • od .... (dátum) - verzia je dostupná od určitého dátumu oznámeného výrobcom/dodávateľom
  • vypredané - daná verzia produktu už nie je koupitelná, výhľadovo ani nebude
  • na dotaz - krátkodobo vypredaná, dostupnosť Vám radi oznámime na dotaz

Príznaky u produktov/verzií znamenajú:

  • novinka - produkt/verzia bol nedávno publikovaný
  • akcia - produkt/verzia je zľavnený oproti našej katalógovej cene
  • set - produkt, ktorého cena sa Vám zlacnie, ak ho zakúpite spolu s ostatnými uvedenými produktmi