Doprava | Cena | Doprava zadarmo od |
SPS Parcel Shop | Od 3,04 € | 79,20 € |
Packeta home - kuriér | Od 4,00 € | 79,20 € |
Slovak Parcel Service | Od 4,52 € | 106,92 € |
Zásielkovňa | Od 2,96 € | 59,40 € |
GLS | Od 4,10 € | 99,00 € |
Osobný odber - Uherské Hradiště | 1,77 € | 99,00 € |
Platba | Cena |
Bankový prevod (zálohová faktúra) | 0 € |
Dobierka | 1,14 € |
Hotově vo výdajni | 0 € |
Platobnou kartou vo výdajni | 0 € |
Platobná karta online | 0 € |
Aplikácia e-shopu je vytvorená tak, aby bola čo najviac intuitívna, tzn. aby zákazník nemusel nad jednotlivými krokmi pri vytváraní objednávky dlho premýšľať a všetky informácie videl na stránkach ihneď. Ak by ste aj tak mali s niektorými krokmi problém, kontaktujte nás, prosím
Presný čas doručenia nie sme schopní ovplyvniť, závisí na dohode medzi adresátom a dopravcom. Pre dohodnutie času je vhodné kontaktovať príslušnú prepravnú spoločnosť.
Z dôvodu colných a daňových predpisov neumožňujeme fakturovať a dodávať do iných krajín. Krajiny pre fakturáciu a dodanie sa musí zhodovať.
Objednávku môžete zrušiť najneskôr v deň predchádzajúci deň odoslania objednávky, za predpokladu, že proces spracovania objednávky nezačal. Tj. objednávka NIE JE v stave expedícia alebo vybavené.
Pokiaľ u nás platíte kreditnou kartou cez internet, tak platba je v čase uskutočnenia objednávky len zarezervovaná. Platbu si na náš účet pričítame až v okamihu odoslania objednávky. Ak teda objednávku zrušíte alebo znížite jej hodnotu pred odoslaním, potom tieto peniaze nikdy nedorazí na náš účet, stále sú u Vašej banky. Záleží na rýchlosti Vašej banky, kedy je ako disponibilné na Vašom účte zobrazí.
Toto môžete zistiť v detaile svojej objednávky. Odkaz naň nájdete v maile o potvrdení objednávky. Pokiaľ sme platbu pripísali, potom tu nájdete presný dátum prijatia platby.
Telefónne číslo, ktoré uvádzate pri vytváraní objednávky, využívame iba na tieto účely:
Proces expedície závisí od skladovej dostupnosti tovaru. Pokiaľ všetky položky z objednávky sú skladom a zároveň nie je potrebné čakať na pripísanie platby na bankový účet (teda pokiaľ využijete možnosti online platby - napr. platba on-line kartou, alebo platby na dobierku), potom tovar expedujeme spravidla do 24 hodín v pracovné dni po prijatí objednávky. V prípade, že je v objednávke vyplnená poznámka, potom môže dôjsť k oneskoreniu pri vybavovaní objednávky, pretože spracovanie objednávky čaká na vybavenie poznámky.
Pokiaľ sa na tovar ponáhľate, vyberajte teda:
Tovar, ktorý nie je skladom, objednávame spravidla u výrobcu/dodávateľa.
Registrácia nie je povinná, môžete vytvoriť objednávku bez nej. V prípade platby dobierkou registráciu vyžadujeme. V priebehu registrácie zákazník vypĺňa iba najnutnejšie údaje.
V prihlasovacom menu stačí kliknúť na príslušný odkaz, kde vyplníte krátky formulár. Na e-mail Vám potom pošleme odkaz na nastavenie nového hesla.
V prípade, že chcete objednať tovar v obrovskom množstve, predovšetkým vo veľkom množstve od jednej položky, kontaktujte nás, prosím.
Áno, viac informácií nájdete TU.
Áno, na Glamot sa snažíme zaistiť, aby každý zákazník našiel ideálne produkty a riešenia pre svoje vlasy. Ponúkame individuálne poradenstvo, ktoré vám pomôže vybrať správne produkty a starostlivosť na mieru vašim potrebám. kontaktujte nás prostredníctvom zákazníckej podpory, kde vám radi pomôžeme s akýmikoľvek otázkami týkajúcimi sa vlasových produktov, techník starostlivosti a ďalších aspektov starostlivosti o vlasy, telo i pleť.
Áno pravidelne organizujeme letákové akcie, ktoré vám umožnia získať vaše obľúbené produkty za výhodnejšie ceny a objavovať navyše nové produkty. Informácie o našich aktuálnych akciách pravidelne zasielame newsletterom. Stačí zadať svoj e-mail (prihlásenie na odber newslettera nájdete v spodnej časti webu) a budete pravidelne informovaní o všetkých našich špeciálnych ponukách a zľavách. Budete mať tak istotu, že vám už žiadna špeciálna ponuka neunikne.
K dispozícii sme obvykle každý pracovný deň, presnú otváraciu dobu nájdete na kontaktnej stránke.
V tabuľke verzií v detaile produktu uvádzame doplňujúce informácie týkajúce sa dostupnosti a dopravy.
Pri zadávaní doručovacej adresy je potrebné uviesť skutočnú adresu (napr. domácnosť, firma). Prosím, neuvádzajte adresy výdajových miest ani pošt, pretože sa nám môžu balíky vracať ako nedoručené.