| Doprava | Cena | Doprava zadarmo od | 
 
GLS výdajné miesta | 2,17 € | 67,43 € | 
 
SPS Parcel Shop | Od 3,50 € | |
 
Zásielkovňa | Od 3,04 € | |
 
GLS | Od 4,22 € | 99,75 € | 
 
Slovak Parcel Service | Od 5,08 € | 107,73 € | 
 
Packeta home - kuriér | Od 4,13 € | 79,80 € | 
 
Osobný odber - Uherské Hradiště | 1,83 € | 99,75 € | 
| Platba | Cena | 
| Rýchly bankový prevod s QR kódom (zálohová faktúra) | 0 € | 
| Dobierka | 1,59 € | 
| Hotově vo výdajni | 0 € | 
| Platobnou kartou vo výdajni | 0 € | 
| Platobná karta online | 0 € | 
Pokiaľ Vám tovar nevyhovuje, je možné ho nepoužité vymeniť. Stačí balíček zabaliť a postupovať podľa “Zaslanie tovaru späť”.
Výmenu sa budeme snažiť vybaviť do 10 pracovných dní. V prípade urgentného vybavenia nás prosíme kontaktujte na info@glamot.sk . Tovar môžete vymeniť do 14 dní od dodania. Vrátenie tovaru je možné do 14 dní od dodania. Je možné dohodnúť aj dlhšiu dobu v prípade individuálnych požiadaviek alebo napr. po Vianociach.
Do 7 pracovných dní spracujeme následne prichádzajúci balík na sklade. Peniaze sú prevedené späť zákazníkovi účtovným oddelením do 14 dní.
Môžeme Vám tiež pomôcť s dopravou balíčka - na vyžiadanie pošleme kuriéra, ktorý balíček vyzdvihne, dopravné Vám následne prefakturujeme. Hodnota dopravného je obvykle rovnaká, na akú ste u nás zvyknutí. Viac informácií na: info@glamot.sk .
Alebo tiež: NECY s.r.o., Pivovarská 573, 68601 Uherské Hradiště - Jarošov
Priložte pôvodnú faktúru (alebo iný dôkaz o nákupe) a tiež formulár na zaslanie tovaru späť - viď. nižšie.
V prípade, že posielate tovar z krajiny mimo EÚ, je nutné uhradiť colnými poplatkami, ktoré si zákazník hradí sám. Obráťte sa na nás prostredníctvom e-mailu info@glamot.sk v tomto prípade.
V prípade reklamácie postupujeme podľa platnej právnej úpravy. Povedzte nám chybu, vyhľadajte faktúru (alebo iný dôkaz o nákupe) a pribaľte jej kópiu do balíčka a ďalej postupujte podľa “Zaslanie tovaru späť”.
V prípade komplikovanejších reklamácií, prosím, doplňte dokumentáciu - detailný popis vady, fotky, príp. videá a pod. Snažíme sa vyriešiť reklamáciu tak, aby boli všetky strany v rámci možností spokojné. Doba na vybavenie reklamácií je 30 dní.
Viac informácií: Obchodné podmienky