![]() | Od 3,50 € | 111,00 € |
![]() | 0,00 € | |
![]() | 2,16 € | 55,13 € |
![]() | Závisí na objeme balíku | |
![]() | 3,22 € | 73,63 € |
Bankový prevod (zálohová faktúra) | 0 € |
Dobierka | 0,72 € |
Hotově v predajni | 0 € |
Platobnou kartou vo výdajni | 0 € |
Platobná karta online | 0 € |
Ak Vám tovar nevyhovuje, je možné ho nepoužité vymeniť. Stačí balíček zabaliť a postupovať podľa "Zaslanie tovaru späť".
Výmenu sa budeme snažiť vybaviť do 10 pracovných dní. V prípade nutnosti urgentného vybavenia nás, prosím, kontaktujte. Tovar môžete vymeniť do 14 dní od dodania. Možno dohodnúť aj dlhšiu dobu v prípade individuálnych požiadaviek alebo napr. po Vianociach.
Môžeme Vám tiež pomôcť s dopravou balíčka - na vyžiadanie pošleme kuriéra, ktorý balíček vyzdvihne, dopravné Vám následne prefaktúrujeme. Hodnota dopravného je zvyčajne rovnaká, na akú ste u nás zvyknutí.
Po zabalenie tovaru ho odešletete na našu adresu našej prevádzky. Priložte pôvodnú faktúru a tiež formulár pre zaslanie tovaru späť - viď. nižšie.
Formulár verzia - PDF
Formulár verzia - Excel XLS
Formulár verzia - Open Office
V prípade reklamácie postupujeme podľa platnej právnej úpravy. Povedzte nám vadu, vyhľadajte faktúru a pribaľte jej kópiu do balíčka a ďalej postupujte podľa "Zaslanie tovaru späť".
V prípade komplikovanejších reklamácií, prosím, doplňte dokumentáciu - detailný popis vady, fotky, príp. videá apod. Snažíme sa vyriešiť reklamáciu tak, aby boli všetky strany v rámci možností spokojné.
Tovar, ktorý je odosielaný zo štátu mimo EÚ späť k nám, musí byť preclené colným úradom, v tomto prípade je nutné počítať s extra dovoznými colnými poplatkami. Obráťte sa na nás prostredníctvom e-mailu info@glamot.sk v tomto prípade.