Vyhlasujem, že som sa oboznámil so zásadami spracovania osobných údajov.
Nemáte účet?
Jazyk
Čeština
Slovenčina
English
Deutsch
Mena
Česká koruna (CZK)
Euro (EUR)
Americký dolár (USD)
Krajina
Slovensko
Vybrať inú krajinu
info@glamot.sk
Telefón teraz offline
Telefón: +421 2/330 579 52
Teraz sme offline
Sme vám k dispozícii v české pracovné dni 8:00 - 16:30 (SEČ/SELČ)
Platba
Dostupné spôsoby platby sú závislé na voľbe spôsobu dopravy.
Platba Cena
Bankový prevod (zálohová faktúra) 0 €
Dobierka 1,14 €
Hotově v predajni 0 €
Platobnou kartou vo výdajni 0 €
Platobná karta online 0 €
Doprava
Doprava pre krajinu: Slovensko
Doprava Cena Doprava zadarmo od
GLS 3,61 € 78,01 €
Pošta - obchodný balík do zahraničnej Od 13,58 €
Osobný odber - Uherské Hradiště 0,00 €
Zásielkovňa 2,28 € 58,41 €
Česká pošta - express EMS Od 12,70 €
EUR
Jazyk
Čeština
Slovenčina
English
Deutsch
Mena
Česká koruna (CZK)
Euro (EUR)
Americký dolár (USD)
Krajina
Slovensko
Vybrať inú krajinu
0 ks
0 €
Zobraziť kategórie

Reklamácie a výmeny

Výmena tovaru

Ak Vám tovar nevyhovuje, je možné ho nepoužité vymeniť. Stačí balíček zabaliť a postupovať podľa "Zaslanie tovaru späť".
Výmenu sa budeme snažiť vybaviť do 10 pracovných dní. V prípade nutnosti urgentného vybavenia nás, prosím, kontaktujte. Tovar môžete vymeniť do 14 dní od dodania. Možno dohodnúť aj dlhšiu dobu v prípade individuálnych požiadaviek alebo napr. po Vianociach.

Môžeme Vám tiež pomôcť s dopravou balíčka - na vyžiadanie pošleme kuriéra, ktorý balíček vyzdvihne, dopravné Vám následne prefaktúrujeme. Hodnota dopravného je zvyčajne rovnaká, na akú ste u nás zvyknutí.

Zaslania tovaru späť

Po zabalenie tovaru ho odešletete na našu kontaktnú adresu pre Slovensko, priložte pôvodnú faktúru a tiež formulár pre zaslanie tovaru späť - viď. nižšie.
Formulár verzia - PDF
Formulár verzia - Excel XLS
Formulár verzia - Open Office

Reklamácia tovaru

V prípade reklamácie postupujeme podľa platnej právnej úpravy. Povedzte nám vadu, vyhľadajte faktúru a pribaľte jej kópiu do balíčka a ďalej postupujte podľa "Zaslanie tovaru späť".
V prípade komplikovanejších reklamácií, prosím, doplňte dokumentáciu - detailný popis vady, fotky, príp. videá apod. Snažíme sa vyriešiť reklamáciu tak, aby boli všetky strany v rámci možností spokojné.

Zaslanie tovaru zo štátu mimo EÚ

Tovar, ktorý je odosielaný zo štátu mimo EÚ späť k nám, musí byť preclené colným úradom, v tomto prípade je nutné počítať s extra dovoznými colnými poplatkami. Obráťte sa na nás prostredníctvom e-mailu info@glamot.sk v tomto prípade.

Táto stránka využíva v rámci poskytovania služieb cookies. Pokračovaním v návšteve stránky súhlasíte s ich používaním. Viac informácií vrátane informácií o ich odstránení a vypnutí nájdete tu .